Fredag

Då var min första hela vecka på kontoret sen långt före jul till ända. 
Det är en helt annan sak att ta helg efter man varit på kontoret en vecka. Det känns liksom mer som helg än när man går hemma hela dagar. 
 
Var till Victoria på tisdag och torsdag kväll och körde Tabata pass med henne eftersom hon, som alla andra, inte får träna på Badhuset. Det är ju roligare att vara två när man skall köra hårt.
Igårkväll körde vi övningar som vi inte gjort på ett tag och vi hörde HÅRT!, så imorse när jag steg upp kändes det som jag var överkörd av en lastbil eller annat.
 
Men jag tycker ju som bekant att det är skönt med träningsvärk så jag är nöjd med att inleda helgen med ont överallt.
 
Imorgon är det ju Mello final och vi ska se den med Victoria och Lars samt Katarina och Tomas.
Vickan å Lars åker vi ju med till å från jobbet, varje dag, dessurom har dom haft Covid. Katarina och Tomas har också haft det så det känns lugnt. Vi får ju såklart ändå hålla avstånd till varandra, men det gör man ju automatiskt nuförtiden. 
 
Mina föräldrar har fått tid för sin första spruta nu också, och jag hoppas det blir av denhär gången så vi äntligen kan umgås med dem snart. Det var över ett år sen jag fick krama om dom så det är det första jag ska göra när dom fått dos 2.
 
Våren gjorde en liten paus i veckan och det har varit riktigt kallt och även snöigt under veckan. Men jag hoppas det är sista rycket på denna långa vinter. Nu vill man ha vår på riktigt!
 
Ha en bra helg alla det ska vi ha. Denna bild är från förra årets Mello fest hemma hos oss. Då hade vi bestämt att vi skulle se årets final på plats i Stockholm...men det får ju bli ett annat år då...
Ingela å Robert, Carola och Nickas, Katarina och Tomas åsså vi då 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: