Helg i sikte!

Då har vi kommit fram till helgen igen :-)
Jag tog lite "för-helg" igår redan kändes det som.
Jag var ner på stan efter jobbet och shoppade lite kläder i värmen. Konstigt att jag alltid skall komma på det en varm dag. Sist jag skulle shoppa kläder var förra sommaren också på den varmaste dagen.
Sen mötte jag upp med Anna och vi satte oss på en uteservering och firade att hon har tagit studenten.
Hon är nu klar lärare! Jobb har hon redan men nu är studierna klara och det är ju som en skön känsla, värd att firas såklart!
Vi åt gott och snackade bort ett par timmar , sen sov jag hos Vilma.
 
Fick ju sovmorgon i morse då så jag borde vara utvilad men det har jag inte varit på senaste tiden. Hur mycket jag än sover, för sova kan jag ju, både luncher å nätter , men jag blir ändå inte piggare. Tror jag behöver semester snart.
 
Energi har jag ändå för det jag vill göra om kvällarna som tur är men det är jobbigt att sitta å arbeta och vara trött jämt.
 
Men det var riktigt skönt att stanna i stan å slippa åka hem en kväll. Det är ju ett dragande åt å fram till jobbet och det far ju 1,5 timme per dag i detta pendlande.
Skulle jag få bestämma skulle vi flytta till stan å skaffa oss en stuga nånstans lagomt nära så man får pysslet på en gård om sommaren. På vintern klarar jag mig lätt utan gård.
 
Nu ser vi fram emot morgondagens husvagnsförsta och det skall ju vara fint väder hela helgen så det kan ju inte bli bättre än så.
 
Ha en bra helg alla.
 
Kolla så söta vi var 2010
Denna kom upp som minne idag på FB ( kul med dessa minen)
Det är 11 år sen vi var till Turkiet , småbrudarna med flätor  å jag med permanentat hår.
Numera behövs ingen permanent, jag ser ut sådär i håret ändå haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: