Full fart genom helgen

Blev en helg full med aktiviteter, främst för Jimmy. Han körde upp för B96 i ottan på lördagmoron, och det klarade han ju fint. Å sen var han hela söndan på banan i Fällfors å körde nya hojen runt runt, så det blev ingen sovmorgon alls för honom i helgen. 
 
Själv började jag lördagmorgon med ett skivstångspass hos Victoria medan Jimmy var å körde upp. Sen på dagen kom Jennie och Johannes.
Vi åt, planerade Dala resan och hann även med en promenad mellan skurarna.
Nu har vi hyfsat koll på hur vi ska färdas med husbilen v 29.
Det roliga är att vi även får med oss resten av gänget på delar av resan iallafall.
 
Avslutningen blir den 24 Juli med en konsert på Dalhalla i Rättvik med ingen mindre än Måns Zelmerlöw! Bokat å klart.
Resterktionerna,  som dom ser ut nu,  gör ju att vi inte får sitta med varandra alla 10 men i närheten av varandra iallafall. Ska bli så kul att så uppleva en konsert där hur som helst!
 
Söndag fick jag ju hela dagen för mig själv, å jag gjoorde inte många knop. Jag pysslade ute till å från, sen var jag på yoga i Åbyn. 
Vilma kom hem på kvällen så jag cyklade med henne när hon sprang runt Sundet också. 
Foten känns aningen bättre nu, men jag ska vila den ändå från löpning å gång denna vecka också. Nästa måndag skall jag få visa upp den på Vårdcentralen. 
 
3 veckor kvar till semestern och denna vecka kommer bli flytt av kontor och lite annat, så snart är det väl helg igen.
Här planeras det för fullt...Jimmy, Johannes och Jennie
Att hitta en kartbok var största utmaningen. Numera finns dom ju knappt att få tag på.
Men vi hittade tillslut i gömmorna.
Jag slängde en hel hög såna tidigare när vi rensade kontoret och tänkte inte en sekund på att det skulle vara bra att ha.
Det är ju lite roligare att sitta å titta i en sån och rita och ringa in dit man ska.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: