Fredag

Ja då va de helg igen . 
Har inte så mycket att skriva nu för tiden då det inte händer nånting alls, så det känns inte som nån större mening att uppgdatera här så ofta.
 
Mina dagar ser likadana ut när jag jobbar hemma...
Upp strax innan 7. Jobba, träna ett lunch pass på 30-45 minuter hemma eller i källaren på Badhuset, jobba. Laga middag, se serier, promenad till Coop, se serier, gå isäng...
 
Men idag är jag faktiskt på kontoret!
Det börjar väl vara dags att smyga sig tillbaks så småningom nu.  Man skaffar sig ju rutiner var man än är märker jag och att jobba hemma har börjat funka riktigt bra, så jag kan nog tänka mig att fortsätta jobba hemma nån dag i veckan. Det är ju skönt att slippa åka iväg på morgonen särskilt på vintern. Jobbet går ju att sköta precis lika bra hemma som på kontoret förrutom när man ska skriva ut saker.
 
Veckan har ju bjudit på ett snökaos av sällan skådat slag som givetvis ställde till problem i trafikflödet för oss med några avåkningar, en hel del föreningar osv. Direkt på snökaoset blev det kallt, så vi hade -22 på torsdag i Burträsk.
Men idag är det mer normalt vinterväder med kring 10 grader kallt och ingen nederbörd än iallafall.
 
Livet hamrar vidare och i helgen är det dags för en date med Rödå gänget via Teams. 
OCH inte att förglömma så är det Tulpanens dag idag , så det får bli en sån bukett ikväll tänkte jag. Jag får väl köpa en åt mig själv kanske... 
Ha en trevlig helg alla!
 
 
 
 

Kommentera här: