H E L G

Då var det snart helg igen...
Det går undan nu och det bli ljusare och ljusare.
Veckan har varit riktigt kall häruppe med -20 nån morgon, men idag känns det mer vårigt ute. 
 
Det går lite trögt för mig just nu, jag är trött och slut fortfarande och energin jag hämtade efter förra veckans fjäll helg börjar ta slut.
Det händer inte mycket, så det finns inget att berätta egentligen. Jag spenderar fortfarande mina kvällar tränande i källaren på badhuset och resten av tiden tittandes på serier. 
 
Torsdag kväll stannade jag i stan hos Vilma. Vi var en sväng på stan, åt sushi och kollade på dokumentärer. Det var väldigt skönt at få lämna huset en kväll och fokusera på annat än det som måste göras hemma. Men jag kämpar på...
 
Nu är det iallafall helg och vi skall fira Jimmys pappa Janne imorgon, han har fyllt år i veckan.
Vi ska vara ute å grilla, så det blir ju trevligt. 
 
Eftersom det inte händer nånting så har jag inga bilder att visa, så det får bli en bild från September i fjol, en bild på mina fina svärföräldrar. Janne ska vi ju fira imorgon så det passar ju bra.
Janne och Kerstin på Lina och Jonas bröllop i September i fjol. 
 
 
 

Kommentera här: