Påsk

Ja då var det Skärtorsdag och det är långledigt på G.
Norge har ju stängt idag så det har varit ganska lugnt för mig hela veckan, och idag är jag hemma och jobbar. Det är halvdag för övriga i bilen så det kändes bara jobbigt att åka in för ett par timmar å sen hem igen. Jag får mer ut av dagen om jag slipper den resan fram å åter.
 
Vilma väntas hem idag och Ida, Marcus och grabbarna imorgon. 
Sen får vi se hur helgen blir vädermässigt. Men det blir iallafall skönt att ha alla hemma och att bara hänga i ett par dagar.
 
Ida fyller år idag och hon har redan fått sin present av oss. Det blev nya köksmöbler som hon är väldigt nöjd med.  Vi får äta tårta och fira henne i helgen. 
 
Nu får ni alla ha en bra Påsk, det skall jag försöka ha! Puss på er.
 
Ida och Nils..... Ida 23 år gammal idag. Vad gjorde jag själv när jag var 23? 1991......
Jag hade flyttat till Umeå från Luleå och funderade nog mest på "vad jag skulle bli när jag blev stor" Känns som en evighet sen.
 

Kommentera här: