Throwback Thursday V 37

Idag landar vi i 2012. Året som var det värsta skitåret av alla hittills. 
Jag mådde verkligen inte bra. Svackorna var djupa å långa och det var bara att ta sig genom en dag i sänder.
Men det fanns ju såklart ljuspunkter i mörkret. Jag träffade ju Jimmy! Eller träffade ? Vi hade ju känt varandra sen jag började på Martinsons 2007 men vi blev ett par på riktigt på senhösten 2012.
 
Vi hade några jobbiga år även på Martinsons logistikavdelning och vi kämpade både med relationer, nytt dataystem och utbränd personal. 
Men vi hade ändå ett bra gäng! Har nog aldrig haft så kul på jobbet som de åren vi alla satt ihoptryckta i det lilla kontoret på hörnet av huset. Det var jag, Jimmy, Annica , Anna och våran chef P-O. Det gamla gardet kan man säga.
 
Nu är det bara Annica kvar på Martinsons, alla vi andra har gått vidare. Annica har jag ju ganska mycket kontakt med ändå från "andra sidan" numera, men Anna har jag tappat och P-O också. 
Men i helgen ska vi alla samlas på middag hemma hos oss. Det ska bli så kul att träffa alla å att få prata gamla minnen och snacka skit . Idén kom vi på i våras när Anna gjorde sin sista dag på Martinsons. Så nu ska vi som sagt träffas för första gången på , ja jag vet inte HUR många år!
Alla vi i gamla gardet + respektive. Det blir himla spännande att höra hur det är med alla.
Ser fram emot det jättemycket!
Så här kommer några bilder från 2012 då..
Jimmy å Anna vid "tavlan" där dom försöker komma sams om ett sätt att jobba i det nya systemet. Måååånga, låååånga diskussioner blev det.
En Fredagsfika bild. Annica är ju en jäkel på att baka , å det gillades av alla ...
Vi "brudar" var till Tärnaby en helg i september för att plocka svamp. Hittade väl inte nå mängder vad jag kan minnas men fjälluft fick vi iallafall.
Anna på toppen av Anjabacken. 
 
 
 

Kommentera här: