Bröllopshelg

Jag har inte varit såhär engagerad i ett bröllop sen Janne å Britta gifte sig 2012 och jag var en av värdinnorna där. Det var mitt i min separation så planeringen för det är ganska dimmig. Men bröllopet blev bra, festen var fantastisk och vi partajade till långt in på småtimmarna.
 
Nu är väl det mesta klart för morgondagen och det är bara att hoppas på att vädret blir bra, att allt klaffar och framför allt att Brudparet blir nöjda med sin dag och fest. Kommer med all säkerhet att vara en ganska trött Sunkmamma på söndag .....
 
Ha en bra helg alla, jag ska spendera min med bland annat dessa bruttor å deras män..
Längst bak fr vä: Lina, Linnea, Camilla, Sandra, Jag , Nina, Maja åsså bruden,  Lina,  längst fram såklart.
Det är ett 40 tal gäster på bröllopet så alla var inte med på möhippan, men det känns bra att ha träffat några av dem iallafall.

Kommentera här: