Värk

I höstas började jag ju äta Curamin, å lovade återkomma om resultatet.
 
Nu har jag ätit det i drygt 10 månader och ryggen är bättre! Nu kan jag inte säga att det beror bara på detta tillskott. Jag har tränat hårt i vinter för att bygga upp ryggens alla småmuskler.
 
Barnens pappa jobbar med Kiropraktik också och jag fick ett träningsprogram av honom med övningar för Ichias och falsk Iscias som jag kört. Har också stärkt upp styrkan i mitt vänstra ben som visade sig vara så mycket svagare än det högra. Styrkan har återvänt, inte till 100% men det är mycket bättre!
 
Så det är svårt att säga om det är det ena eller det andra som gjort min rygg bättre, mest troligt allt tillsammans.
Styrkan jag också byggt upp med alla handstående övningar å yoga, vilket jag tror bidragit mycket. 
 
Ibland får jag "rygg attacker" då det är riktigt illa, men då blir det en Pronaxen-kur ett par dagar, så jag håller  mig ganska bra i ryggen numera  måste jag säga.
De är ju ingen quick fix detta med ryggen, så det lär jag få fortsätta arbeta med så länge jag lever ....
 
Äter fortfraande detta varje dag, å det täkte jag fortsätta med. 
 
 
 

Kommentera här: