Throwback Thursday V 23

Vi backar tillbaks till 2016 denna vecka.
Facebook är ju himla bra för mig å Jimmy eftersom ingen av oss är så bra på att minnas högtidsdagar. Födelsedagar är ju en sak, dom minns iallafall jag, men annat....
 
Så utan det hade jag nog inte kommit ihåg precis på rätt dag, att jag och Jimmy faktiskt förlovade oss 2016. Den 2 Juni för att vara exakt.
Vi var dessutom i Barcelona med Vilmas Spanska från Vindeln klass då.
 
Vi hade ju pratat om att växla ringar, och när det blev bestämt att vi skulle till Barcelona som de enda föräldrar som kunde fara, så tänkte vi att det är ett bra tillfälle. Vi har dock inga datum i ringarna. Det står bara Juni 2016 eftersom vi inte visste riktigt när det skulle bli läge. 
 
Men sista kvällen var vi till fontänen "Font Màgica de Montjuïc" å då slog vi till å bytte ringar framför ögnen på en förvånad Vilma å några från hennes klass som var med. 
 
Alla ungdomarna var inte med dit på kvällen, men innan vi nått lägenheten senare så hade såklart ryktet gått, så vi blev firade när vi återvände av den lilla gruppen ungdomar vi hade med oss.
Det var för övrigt en riktgt mysig resa. 9 ungdomar i kass 9 som hade sparat å gnetat i tre år för att komma sig hit å det gjorde dom ju.
 
Vi hade några riktigt trevliga dagar med utflykter, cykelturer, lite kultur, nöjespark å såklart sol å bad. Denna resa kommer vi alltid minnas iallafall jag å Jimmy och jag hoppas man kan återvända hit en dag, så fin stad och så mycket att se.
 
Hela inlägget med massor av bilder finns här för den som är sugen å se mer av Barcelona eller för er som var med på resan.
 
https://sunkmamma.blogg.se/2016/june/barcelona.html
 
Hela gänget framför "La Sagrada Familia"
Här passade vi på....
 

Kommentera här: