Helger som dessa...

Som jag skrev i fredags så skulle jag ju till Anna å få nya "sommarnaglar".
Vi hade ju pratat om en AW ett bra tag å vi nämnde det även för de andra brudarna när vi hade "halvåtta" middag sist. Men vad Anna inte visste i fedags var att vi alla planerade att komma å att vi skulle uppvakta henne lite för att hon fått sig en egen lokal.
Så Berit , Jennie och Britta kom med presenter, mer bubbel å tilltugg å vi satt å snackade i lokalen innan vi såsmåningom promenerade ner på stan å åt middag på "Tapas" .
En riktigt mysig kväll där vi alla som vanligt fick ventilera och skratta så tårarna rinner. Vi är alla överens om att detta gäng är en nödvändighet för oss alla. Här kan man vara prcis den man är å säga exakt vad man vill. Det är så himla skönt! Ord som "tacksam" och "ödmjuk" börjar vara uttjatade ord på sociala medel nu på slutet, men det är ändå det vi alla känner, därtill kan jag lägga  glädje, lycka och kärlek.
 
På Lördag var jag hem till mamma å pappa å åt lunch ute i trädgården. Hämtade lite blommor å sen åkte jag hem å fick precis ner dom i jorden innan det började regna.
På kvällen åt vi Surströmming hos Jimmys föräldrar, på deras inglasning. 
Söndag regnade bort så det blev inte myclket gjort den dagen, men jag avslutade helgen med ett Yoga pass hos Dara i Åbyn. Sen var det bara å gå isäng och ladda för en ny vecka.....
4 veckor kvar till semestern nu... 
 
En sån härlig helg de blev. 
 
Anna., Berit och jag...å mina naglar
Anna, Jennie, Jag, Berit och Britta på "Tapas" 
Hemma hos mamma å pappa. Jag ledsnar aldrig på att gå runt här och titta på den fantastiska trädgården. Just i år har dom ju massor av tid att pyssla med den, då inget annat är inplanerat. Men dom har iallafall nånting att syssla med, så för dom är denna perion inte så besvärande.
Bagarstugan / Sommarhuset
 
 
 
 

Kommentera här: