Full fart mot helgen

Ja då var det dax att ta helg igen.
 
Denna vecka har gått lite tyngre. Jag är så vansinnigt trött hela tiden. Det är inte roligt alls, men jag antar att jag behöver semester nu å slippa ställa klockan på 05,15 varje morgon.
 
Jag har hojat endel till jobbet i veckan, vilket är skönt. Friheten att kunna ta sig iväg på lunchen å att inte vara bunden till en tid när man ska åka hem är skönt! 
Sen piggnar jag till på morgonen när jag får köra å andas in alla härliga dofter. Dessutom är det vackert. Jag önskar Juni var 2 månader lång, eller mer. Dofterna, ljuset, grönskan och förväntningarna på sommaren gör Juni till den absoluta favoritmånaden av alla!
 
Helgen kommer bli varm verkar det som vilket känns helt fantastiskt! Jag ska på lunch till en av mina "Annor" på lördag. Det är Bokcirkeln / Vinlotteri gänget som ska äta lunch tillsammans, och det ser jag fram  emot. Känns inte alls länge sen vi var hos mig, men det är redan 2 månader sen!
 
Nästa vecka är midsommarveckan och det är ju skönt med en kortvecka igen. 
Nu får ni ha en bra helg alla, det ska jag ha!
 
i tisdags var jag ut med Vilma å åt middag, samt shoppade lite. Det var en härlig eftermiddag å Vilma var på ett strålande humör, så jag var så glad när jag åkte hem.
 
 

Kommentera här: