Throwback Thursday V 27

Det är alltså i dagarna  8 år sen  jag började skriva !!!
Helt galet egentligen. Då var det mest som en dagbok för att jag mådde så himla dåligt å var precis i början på separationen från Peter. Jag ville helt enkelt skriva av mig och tjejerna hjäpte mig att få igång bloggen, som då var "hemlig". 
Endast några få visste om den, men allt eftersom släppte jag in fler och fler tills den helt enkelt blev officiell efter nåt år. 
 
Jag är glad att jag har den, och även om jag slutar skriva så hoppas jag den går att spara på nåt vis. Det är ju en stor del av mitt liv som finns delat här. 
Har många gånger funderat på att lägga ner, men å andra sidan, varför? Jag behöver denna kanal att få ventilera och det är ju ingen kommersiell blogg så jag kan skriva vad jag vill och ni som läser få helt enkelt hänga med på det som händer eller inte händer i mitt liv.
 
2012 är alltså året vi hamnar på i denna vecka.
Jag var 44 år och här är vi på väg på det som jag visste skulle bli våran sista familje semester ihop. Vi for till Göteborg med bil jag , tjejerna och Peter. En, på många sätt, jobbig semesterresa, men jag är ändå glad att vi for.
 
Huvet va fullt av tankar och jag var lite ofokuserad men det var sköna och trevliga dagar i Göteborg.
 
Höga kusten bron jag å Sally..Den finaste hund man kan tänka sig och det bästa sällskapet vad man än skulle göra. ALLA älskade henne. Jag tycker väl själv att jag är ganska lik mig förutom att jag nu har lite kortare och ljust hår. 

Kommentera här: