Rivstart

Sådär , då har vi skålat ( och skrålat) in nya året med besked. Inte bara på nyår utan åxå på Trettonhelgen.
Det blev ett dygn fyllt av trevligheter på Pite Havsbad tillsammans med 18 andra vänner. 
Vi började med att hänga ett par timmar på havsbadets nya SPA avdelning. Det var himla fint! Massor av olika pooler, bastus, och relax ytor, Vi badade inne , ute och t o m i en "isvak". Ångbastu , årtidsduschar å en massa annat trevligt med en utsikt över havet.
Sen hann vi relaxa i stugan lite innan middan på hotellet med underhållning av Wallmans. Det var gott, trevligt å full fart!
 
Det var länge sen jag hoppade å dansade såhär en hel kväll. Men det kändes som jag behövde det! Jimmy var lika på hugget som jag å jag tror vi studsade mest av alla. 
Idag har jag ont i nacken, i fötterna och i ryggen, är svintrött MEN glad!  En riktig energiiboost.
 
Sen var det så kul att Jennie och Johannes ville vara med och hänga med oss också. Dom kom hela vägen från Umeå för å festa med ett gäng där som egentligen bara kände oss och Katarina och Tomas. Men dom kvalade in bra i gänget och det var så kul!
 
Nu har man landat i verkligheten igen och ska ta tag i en nästan hel arbetsvecka.... Jag börjar i Umeå eftersom jag ska på 3 månaders koll på Memira och sen fixa nya naglar hos Anna i kväll. 
 
Som vanligt har helgernas fröjder gjort att jag tappat lite fokus på mig själv, så det blir att ta tag i det nu. Inte att "börja om" på nåt vis, utan bara att fortsätta på den kurs jag redan är inne på. De tre senaste veckorna kan man säga bara en tillfällig men ack så trevlig sidosväng från min normala väg.
Så jag räknar med att vara på banan igen inom kort. Egentligen är det mest att återgå till rutiner, äta bra och fortsätta med träningen som gäller. Träningen är för övrigt det enda jag skött under jul ledigheten. När man har nya program att öva på så går det inte att ligga helt på latsidan , så jag har hängt endel i lokalen.  Vi kör ju igång nya terminen redan nästa vecka så det är ingen tid för att lata ner sig helt. 
Men 3,5 kilo  har jag dragit på mig under de senaste 3 veckorna. 1 kg/ vecka typ...Men det ska väl ta ungefär lika länge å bli  av med dem tänkte jag och jag har faktiskt mindre ångest än vanligt över det . Jag och Vicktoria skall också köra nån sorts detox vecka nästa vecka, så det blir en bra start..
Lite bilder från Pite då...
Eftersom vi var lite sena att boka boende blev det stuga istället för hotell för oss. men det blev bra de me. Utsikten från stugan var ju fantastisk.
Några av brudarna i utepoolen
Fr vä: Marie, jag, Lena W, Victoria, Lena R, Anna och Erica
 
Jag och Jimmy i SPA avdelningen
Jag och Jennie 
Hela gänget
Vi tar dem från vänster i soffan längst mot väggen. 
Larsa H, Nicklas W med Lena W framför, Jag med Lars B framför, Johannes W med Jennie W framför.
Tomas F, Jörgen W och Anna W på höger flanken
På golvet: Victoria B, Katarina S, Lena R, Jimmy, Micke S, Erica S, Marie H, Camilla L och Micke H på kanten
Längst fram Thomas R.
Wallmans bjöd på full gas hela kvällen. Efter det spelade "Hat over Hills" också fullt ös.
Såhär höll vi på meste hela kvällen. Iallafall några av oss....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: