20 års kalas och tjejmiddagar

Ja jag skrev ju tidigare att jag känner mig så lycklig över alla fina vännar jag har runt mig. I helgen fick jag njuta ordentligt av allt som är bäst i livet. Min familj och mina vänner och Jimmy såklart.. 
 
Vilma hade ju 20 års fest utanför Burträsk i fredags och det blev visst en lyckad kväll. Dom kom inramlande hem till oss vid 1 tiden på natten och satt å fnissade till klockan var 4 tror jag. 
 
På Lördag hade jag fixat en smörgåstårta och vid 2 tiden kom Ida och Lasse och Jimmys föräldrar, Vi åt tårta och uppvaktade 20 åringen på bästa sätt. Saknade mina föräldrar, men dom hande inte möjlighet att komma.
 
På kvällen for jag till Pamela där jag och 7 andra tjejer hade Bokcirkel / Vinlotteri middag. Fantastiskt gott och så mysigt att sitta å snacka en hel kväll sådär med tjejerna. 
Lite planer för framtiden smidde vi på också. 
 
Söndag blev en träningdsag för mig, sen var det dags för nästa middag. vid 4 tiden styrde jag kosan mot Rödå och "Halvåtta " gänget .
Middag hemma hos Britta med "Ria Wägner" tema. Det var ganska svårt att lista ut vad det var för tema denna gång, men tillslut fick vi fram det .
Gott och mysigt var det iallafall och även här smids det planer för lite trevligheter framöver.
 
Sen var de bara att åka hem å sova.
Idag är det måndag och "faste" peroden är börjad. Eller fasta kanske inte är rätt ord. Jag äter ju frukt och grönsaker så kanske mer en vilovecka för magen ....
 
Men det ska bli spännande. Jimmy drog iväg imorse söderöver och Petter skall till sin mamma , så jag behöver inte fundera på mat till nån annan heller i veckan, vilket känns bra. Allt bli ju så mycket enklare då.
 
Lite bilder från en riktigt trevlig helg
 
Min snajsiga smörgåstårta. Har fått till den ganska bra nu tycker jag. Ska prova med räkor nästa gång, 
Vilma och hennes kompis Sally.
Lördag hemma hos Pamela
Fr vä. Jag, Sanne, Anna, Marie, Annica, Erica. Pamela och Jeanette
På Söndagen nötte jag på i lokalen å förberedde för alla pass som startar i veckan
Söndag middag i Rödå med Berit, Anna, Jennie och Britta 
 

Kommentera här: