Vecka 50

Det närmar sig jul och vi funderar fortfarande på hur vi ska göra på julafton. Jag hoppas i det sista att vi kan lösa det på ett smittsäkert sätt. Det är nog mest Vilma som är orolig då hon är ute bland folk hela dagar...Vi får se hur det går.
 
Men helgen passerade ju smärtfritt iallfall.
På fredagkväll hade vi båda grabbarna hemma till middag och vi lagade Tapas och alla var inblandade. Det var så mysigt!
Sen blev det Idol final för våran del och vi fick ju en Idol från Piteå denna gång! Riktigt kul!
 
Lördag började som alla andra lördagar numera. Jag gick ner på träningslokalen tidigt på morgonen och körde ett pass med mig själv. Förra helgens skridskoåkning gjorde nånting med min gamla ryggskada, så jag är åter på rehab med de övningar jag fick av barnens pappa förra våren. Det känns lite trist att måsta börja om igen, men jag kan ju inte skylla på att jag inte har tid, så varannan dag kommer det bli en genomkörare med de övningarna, som för övrigt är riktigt bra Core övningar och gav mig rejäl träningsvärk i magen/ryggen. Så det känns idag överallt.
 
Senare på dagen hade vi bokat en date med de som kunde från Bokcirkelgänget. Så vi träffades på Holmen å grillade korv å drack lite glögg. Det var så himla kul att träffa alla!
Ingen sol, men ett vitt å vackert landskap. Jag hade Pepsi med och Marie och Anna hade sina hundar så dom sprang runt å lekte medans.
Det var tur vi valde lördag, för på söndag regnade det.
Jimmy lagade en fantastisk middag på lördagkväll  och sen blev det "Så mycket bättre". 
Söndag blev det inte mycket mer gjort än några timmar i träningslokalen och endel film tittande. 
 
Nu är det en ny vecka å vi får se vad den ska innehålla.
Ett besök hos kiropraktor för min del iallafall och sen får vi se vad Badhuset hittar på. Förra veckan körde jag ett Live Core på tisdagkväll och Ida körde ett live pass på torsdag lunch. Sen låg mitt step pass ute ett tag också, så jag hoppas alla som vill å kan är med på dessa träningar.
Till det har Badhuset fixat quiz och andra små tävlingar så att alla ska komma sig ut å röra på sig. Mycket påhittig personal måste jag säga.
 
2 a advent har passerat och nu är det 2,5 vecka kvar till julafton.
Fredagkväll och grabbarna i full färd med att laga Tapas
Marie, Erica, Anna, Pamela och jag träffades ett par timmar och bara snackade lite skit å skrattade massor. En skön stund mitt på dagen när allt för en stund kändes ganska normalt!
 
 
 
 

Kommentera här: