Throwback Thursday V 49

Det är juletider nu men denna julen blir ju inte lik nån annan.
Jag hoppas som sagt att vi kan vara ännu ett år på Rödåliden som traditionen varit dom senaste åren, eller , ja nästan  hela mitt liv faktiskt.
 
De sista åren har vi ju firat där tillsammans med barnens pappa och under julen brukar ju även lillebror komma upp med sin familj. Sist jag träffade dom var förra julen då dom faktiskt var till oss i Burträsk en sväng under helgen.
 
Men i år blir det ju annat.
Vi har pratat om att försöka vara ute kanske en stund. För till Rödåliden vill vi ju såklart på nåt vis. 
 
Jag backar faktiskt bara ett år nu , till förra julen när allt var som vanligt och innan vi visste vad 2020 skulle komma med för tåkigheter. Och en sak är säker iallafall. man ska verkligen vara glad för de stunder man har tillsammans och nu känns det ännu viktigare att försöka hålla fast vid de traditioner man har, och njuta av de stunderna och inte ta nåt för givet. För fort kan det förändras...
 
Julen 209 alltså... en helt vanlig jul
Mamma och pappa. Jag vill absolut inte att dom ska vara ensama på julafton. Så på nåt vis måste vi lösa det.
Tjejerna på den obligatoriska julfotograferingen utomhus den korta stunden som det faktiskt är ljust på julafton.
Tjejerna framför granen. Också en obligatorisk bild som förmodligen inte kommer se ut såhär i år.
 
Ännu är det några veckor kvar. Men för varje dag faller hoppet om en jul inne i det stora varma huset på Julafton...
 

Kommentera här: