Vänner och värme

Jamen vilken underbar helg det blev. Allt var perfekt. Vädret, vännerna, aktiviteterna och maten såklart.
Vi kastade oss in iväg med vagnen på fredag efter jobbet och drog direkt till Holmträsk där Urban och Berit redan landat. Det blev en mysig kväll vid sjökanten där vi åt gott och spelade spel och myste på.
 
På Lördag var det ju fantastiskt väder!
Ronny, Anna , Jennie och Johannes dök upp mitt på dagen och det blev lunch och sen drog vi iväg på sjön.
Båten med Jimmy och Janne drog flotten där vi alla andra satt å myste. Lite fisk fick vi upp på vägen och sen stannade vi å hade lite lekar å bad på en fin strandremsa.
På kvällen blev det Surtrsömmig på bryggan i solnedgången och sen  bastu och bad och vi satt ute till midnatt. Varmt å skönt och en helt underbar kväll.
 
På söndag hade vinden vänt och det var betydligt kallare. Vi skapplade hemöver mitt på dagen å sen tog vi resten av kvällen till att tvätta, packa upp och komma i ordning hemma. Vissa spår fanns av att det pågått nån sorts party hemma hos oss också medan vi var borta men det var bra undanstädat.
 
Nu är det ny vecka och jag är i Umeå. Har varit  på ett års kontroll på Memira och fått mig nya naglar hos Anna, så nu ska jag ta hojen och åka hemöver. Jag har suttit hos Ida och Marcus och jobbat idag eftersom vi fortfarande inte får sitta på andra kontor än där vi är stationerade, men det gick bra det med. har haft sällskap av deras katter Leffe och Nils. 
Här blev det Yoga på lördag morgon. Helt underbart!
Janne å Brtita fixade lunch ute på lördag 
Båten drog flotten och bak hade vi kanot på släp. Såg nog rätt roligt ut när vi tuffade över sjön.
Jimmy, Janne, Berit och Anna drog drag och det kom upp några fiskar under resan
Hela gänget på bryggan där vi åt surströmming/ kräftor 
Janne och Jimmy
Magiska kvällar fick vi . 
Headstand i kvällsolen  och det var fler som provade mer eller mindra framgångsrikt. 
Här är Jennie uppåner, det klarade hon galant
Å Ronny
Stå på händer var lite trixigar då bryggan gungade lite. Är inte riktigt stabil än för att kunna stå stadigt nån längre stund. Det stör mig lite att det är så förbaskat svårt att hitta balansen på denna. Det går ju hur bra som helst ibland, men inte alltid. 
 
 

Kommentera här: