Dom sista dagarna...

Som vanligt har semesterveckorna rusat iväg å på måndag börjar allvaret igen. Jag brukar inte ha nån direkt ångestvecka eller ångest söndag å så inte i år heller. Jag trivs med jobbet och känner mig taggad på att börja jobba igen. Det som är jobbigt är att det brukar bli höst direkt man börjar om och det blir mörkare å mörkare snabbt. Skulle gärna ha kvar värme å ljus ett tag till.
Men de sista dagarna har iallafall bjudit på fantastiskt väder och det är väl detta man ska njuta av i höst...
(null)
Dennis på vattenskidor för första gången! Gick galant 
(null)
Petter provade åxå för första gången! Inga problem alls. Nu blir det att investera i ett par egna så vi slipper låna varje gång. Kanske jag åxå kan ge det ett försök till 😬
(null)
Såna här kvällar hoppas jag vi får fler av i Augusti. I fredags tog vi båten på en kvällstur. Bara puttra runt å njuta av livet exakt här och nu! 
(null)
Vi har Pepsi i helgen, och som tur är gillar hon att åka båt!  (null)
Burträsk när det är som bäst! Fantastisk kväll❤️




Kommentera här: