Vänner i massor

Denna helg blev en riktigt social helg.
Lördag mitt på dagen var jag bjuden till Marie på "Frulunch" med Hollywoodtema. Hon å hennes man Larsa har en jättefin stuga i Renbergsvattnet, och vi var 7 glada Hollywoodfruar som sladdade in på hennes gård vid 12 tiden.
Många av dessa bruttor har umgåtts sen dom var små och det är så himla kul att höra på alla tokiga upptåg dom gjort tillsammans under åren. 
Marie hade lagat en fantastik lunch och vi pratade och pratade å vips hade det gått tre timmar å jag var tvungen att åka hem för att hjälpa Jimmy med middan eftersom vi hade bjudit hem lite gäster på kvällen.
Jimmy stod i köket större delen av fredagkvällen så det mesta var förbetett, men det sista gjorde vi klart. Eftersom det är han som är den bästa kocken, så pysslade jag med allt annat runtkring. Duknig, städning, musiktävling och annat pyssel.
Middan blev jättelyckad och kvällen gick så himla fort. Klockan var mot 2 innan vi kom isäng. 
 
Idag blev det bara en städ dag....
Jag plockade bort sommaren och städade altan och grejade lite ute i det fina vädret. Mitt på dagen dök Urban å Berit upp. Dom hade varit å köpt en bil i Norrbotten och sladdade in för en kopp kaffe när dom passerde. Himla trevligt!
Ikväll blir det en Pizza å sen yoga på det sen är denna helg slut och en ny vecka att ta tag i.
Hollywoodfruar på plats i Renbergsvattnet.
Övert fr vä: Jeanette, Pamela, Erica, Marie
Nederst fr vä: Anna, Jag, Annica och Jenny
Jimmy grejar med förätten.
Toast med fårost, kantareller pickad lök och krusbärschutney. 
Vi hade bjudit Nicklas och Lena, samt Niklas och Anna. Dom vi va å åkte hoj med i somras. Vi smidde lite planer för nästa sommar..
Själv hade jag gått all in på höst dukning....Mycket trevlig kväll.
 
 
 
 
 

Kommentera här: