Luleå

Blir en bra start på denna helg. Jag och Jimmy befinner oss just nu i Luleå på hotell .
Vi ska ut å äta och sen se Mia Skäringer på Coop arena ikväll! 
Tanken var att jag och Anna skulle åka, men hon fick förhinder i form av en London resa, så jag frågade lite försiktigt om Jimmy ville med.
Han har ju sett henne tidigare, så han blev som eggad, å det blev ju bra. En liten mini sememster såhär i slutet på veckan. 
Jag återkommer senare med en recension.
 
Freda blir en liten shoppingdag i Luleå och på lördag ska jag på tjejmiddag med bokcirkel och vinlotteri. Ska bli så mysigt det med.
Sen laddar vi för en vecka då kidsen, eller egentligen bara Petter, har lov. Dennis är arbetslös så han har ju lov hela tiden just nu iallafall. men han å Ebba flyttar ihop i slutet på nästa vecka så det lär väl bli lite stök å bök hemma då han drar och Petter ska byta rum och flytta ner i källaren, vilket han ser fram emot...sen har vi ännu ett rum i huset att göra nånting med. Jag har lite tankar men vi får se. Vi behöver ju sovplatser om å när alla kommer hem., men man kan ju använda rummen till annat åxå då ingen sover där.
 
Nu ska vi dra på middag å sen skratta lite hoppas jag...
 
Ska bli spännande å se denna kvinna ikväll...

Kommentera här: