Helgen

Den blev exakt som jag hade hoppats. Lungn å skön.
Jag å Anna startade helgen med AW på Bishops. Det var så mysigt. Vi satt där ett par timmar å snackade , åt, och spanade på folk innan vi tog bussen  hem å jag hann till å med att se Idol.
 
På lördag startade stora flytt racet hemma. Petter tömde sitt rum å flyttade ner i källaren. Mitt på dagen kom Ida å tre av hennes kompisar förbi å fikade. Sen blev det en lugn å skön middag hemma jag å Jimmy samt Petter å Thea .
 
Sen såg ja å Jimmy serier hela kvällen å gick isäng ganska tidigt ändå. 
På Farsdag blev det vidare städning å så hemma å sen en sväng till svärfar å lite matlagning.
 
Skön helg,  och nu väntar en vecka där Jimmy ska ut på resa. Han har ju varit hemma ganska många veckor nu så det känns helt okej att han åker. 
 
Jag  har ju numera ett helt hus att vara i när han är borta å försöker sprida ut mig så mycket som möjligt. Jimmy nöjer sig med tv rum och sovrum. Själv är jag lite överallt. 
 
Anna på Bishops. De va både gott och trevligt
I helgen var det glögg dags. Både i bubbelform men även den vanliga glöggen. Gott både och.
 
 
 
 

Kommentera här: