En månad till Jul

Så är det... om man tänker bakåt en månad så var jag å Jimmy i Luleå å såg Mia Skäringer..Det känns ju inte alls länge sen.
 
Jag hade tänkt börja lite försiktigt med julpyntandet i helgen, men det slutade med att allt kom fram förrutom tomtar å gran.
Helgen blev ju lite annars än vad jag hade planerat. Lördag morgon skulle vi ha ett par timmars Yoga men det blev inställt, å på söndag skulle jag på halvåtta middag i Rödå, men det blev åxå intällt då Britta, värdinnan, fick magsjuka. Sen skulle jag jobba i Umeå idag , men det blev ju inte heller nåt av,  inte heller middan ikväll med Inger i  Umeå och natten hos Ida. 
 
Så det blev en helt annat helg än  men den blev väl ändå rätt bra tycker jag.
Jag hann ju med att pynta. Var åxå på lite glögg hos svärmor i fredags och igår kom Ida å hennes vänner förbi efter en partykväll i Skellefteå med Vilma. 
 
Ikväll ska jag stanna i Skellefteå med Vilma för att shoppa lite. Jimmy är på resa å Petter far till Camilla, så jag är helt ensam i huset i veckan.
 
Ska såkart försöka hinna med lite träning å en massa Yoga har jag tänkt.  Sen har vi avslutning på Joyvoice för terminen på onsdag så det blir ju att sjunga upp sig för då får vi lite publik.
 
Inte en bild blev tagen i helgen.. men jag snodde en av tjejerna. Det är så kul när dom hänger tillsammans. Jag är så glad att dom har varandra. När dom var små var dom inte alls så bra vänner, det har kommit med åren...
 
Snyggaste  brudarna på väg på krogen i Skellefteå 
 
 

Kommentera här: