Vi drar till fjällen...

Den enda gången man står på skidor är den numera årliga Tärnaby vistelsen med Ronny och Anna i JWs stuga.

Den ser jag alltid fram emot såklart.

Längtar efter luften, stugan, skidor, sällskapet, ja allt. Ska bli skönt med några dagar borta.  Nästan oavsett hur vädret blir, även om man såklart hoppas på lite sol.

Bara huset står kvar när vi kommer hem, men det får vi väl hoppas. Vi lämnar våra ungdomar hemma, å det känns ju alltid lite jobbigt. Men dom ska väl sköta sig hoppas jag.

Jag är ganska slut i kroppen av all träning i veckan. Blev ju som en lång sväng skridskor i lördags som kändes av en del eftersom jag inte stått på skrillor på det sättet nånsin tidigare.

Sen pga en föreläsning i måndags,  som krockade med mitt step pass,  så det vara bara 4 st som kom på passet  4 st  jätteduktiga och erfarna steppare så vi körde all in HÅRT.

Mitt torsdagspass flyttade jag till igår, tisdag, så då blev det skivstång. HÅRTde me.

På det ett HÅRT lunchpass Stride med Victoria idag, så nog känns det.

Så imorgon blir det vila ( i bilen) så jag orkar stå i backen i helgen. Men det är så skönt att köra slut på sig såhär. Kroppen mår bra av det och min brusiga hjärna orkar inte brusa så mycket när jag är trött i kroppen. 

Full fart mot helgen å fjällen då med andra ord. Men först skall jag sjunga med Joyvoice ikväll och packa alla saker vi ska ha me.

See ya

 Can´t wait for this....

Kommentera här: