Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. – Nalle Puh

Man förstår ju att helgerna går fort när arbetsveckorna bara springer iväg.
Men jag lyckades att göra de saker jag hade tänkt mig i helgen. Inklusive baka biskvier!
 Sova stod högt på önskelistan....
Jag la mig vid 11 på fredagkväll och sov i ett sträck utan att vakna en enda gång, fram till 10 på lördag morgon!  De behövdes..... Sen hasade jag runt ett par timmar innan jag kom igång med allt jag hade tänkt mig.
Vi hade ju bröllopsdag i helgen. Egentligen på söndag. Men vi öppnade en RIKTIG flaska Champagne som legat i källaren i flera år på lördag så det blev ju lite festligt!
På Söndag begav jag mig ner till Badhuset vid 9 tiden på morgonen efter att ha sett starten på Vasaloppet hemma i soffan. Sen cyklade jag fram till 12.
Vi var 4 ledare som turades om så det gick riktigt bra måste jag säga. Nästa år får jag nog trampa hela loppet tror jag.
Men sen blev det inte så mycket gjort resten av dagen. Tog ett bad å hasade runt i huset , men de va skönt de me.
La mig strax efter 9 på söndagkväll, så sovit har jag verkligen gjort i helgen!
Nu biter vi tag i veckan på det vanliga sättet med arbete på dagarna och på kvällarna, träning, promenad, kör, träning och sen helg igen!
Nästa lördag har vi bjudit hem en drös vänner på Mello middag, så det planerade vi åxå i helgen 
Vasaloppsspinningen blev en lång historia, längsta på många år... Men det var ett gäng tappra cyklister som höll ut hela vägen 
 
 
 

Kommentera här: