Gör dig aldrig fri ifrån din längtan – för vad vore vi utan den?” – Knut Hamson

Fredag igen!

Veckorna går ju faktiskt och det är redan den 1 Mars . Första  vårmånaden med andra ord.

Vårkänslorna har ju redan kommit å även vårtröttheten som sagt. Men just idag väljer jag att fokusera på det som är positivt för att boosta mig själv

Det är Fredag, jag är nyklippt och slingad å har äntligen fått tillbaks min egen hårfärg efter en 2 årig lång process där även ett ordentligt KLIPP ingick, Jimmy är hemma, Inga speciella planer för helgen förutom på Söndag då jag ska leda lite under Vasaloppsspinningen ( ska INTE cykla alla 4 timmarna  Jag planerar att sova massor i helgen, greja på hemma å äta gott. Kanske tillochmed baka! Jag gjorde biskvier förra helgen, och dom är alla borta vilket måste betyda att dom var okej, även om dom var fula. Så jag tänkte göra om det i helgen.

Promenera,  pyssla med mina växthus växter å sätta lite kryddor. Planera nästa helgs Mello middag och se på andra chansen och heja på Anna Bergendahl…

De var väl de hela. Sen lär det vara måndag igen i ett huj.

Lekte lite med dessa fantastiska Snapchat filter som alltid får en på bra humör!

 
 

Kommentera här: