Sköna dagar

Jag glider vidare in i semestern och börjar komma in i semesterlunken.
Mycket pyssel på gården och jag insåg just att jag inte tagit en enda bild av de vi håller på med, så det får bli morgondagens uppgft. Vi håller nämligen på att bygga en Carport. Eller Jimmy bygger, jag pysslar mest med annat, som att greja i trädgården mm. Sklart varvat med lite chillande i solen. 
 
Hittills har jag också följt min morgonrutin som jag lovade mig själv. Att stiga upp 9, gå en kort promenad, träna max en kvart på gymet och göra lite Yoga. Så mellan 9-10 är MIN egen timme. 
Jag har åxå beslutat mig för att inte träna hårt alls under semestern. Den morgontimmen får räcka, men eftersom det blir en timme varje dag så ska det bli intressant att se vad det gett när höstens alla träningar drar igång till skillnad från alla andra år när jag jagat på å tränat för fullt hela sommaren. Nåja, semestern har  bara börjat än, mycket kan hända.
 
Tisdadg blev en trevlig kväll på Edelvik med burgare, massor av folk och så Country på det.
och ikväll mera burgare. Vi va 9 hojar och 12 personer som drog iväg från Burträsk klockan 18, Körde via Bastuträsk på krokiga vägar till Kalvträsk och "White Mountain Logde", där vi åt en himla god burgare innan vi satte av hemöver. Nu är det fotboll på TV å det intresserar inte mig det minsta trots att det är tjejerna som spelar så det får bli att surfa efter resor istället. Vi funderar på Kroatien senare mot hösten...
 
Jag simmar vidare in i semestern....
 
Jag är ofta ensam i gymet på morgnarna, ganska skönt
Edelvik på tisdag kväll med livemusik från självaste Nashville. 
Några av de hojar som va me på turen till Kalvträsk.
Den burgaren gick inte av för hackor kan jag säga. En riktigt god cheeseburgare 
 
 
 
 

Kommentera här: