Måndags feeling

Måndag och Jimmy drog iväg i ottan till Göteborg. Men det är bara en natt även denna vecka så det ska väl gå bra.
Själv kommer jag ha fullt upp ikväll med snöskottning och träning som det ser ut. Det öser ner snö, men jag tycker ju om det så det är helt okej för mig.
 
Helgen blev lugn och skön. Vi firade Vilma på söndag med smörgåstårta och på lördag var vi till Anna och Simon och åt surströmming och spelade spel. Mycket trevligt. Vilma hade tjejfest hemma, så det var fullt hus med glada brudar när vi gick till Anna och Simon. 
Jag fortsätter mitt alkoholfria liv och mår mycket bra av det. Det enda jag syndat med är en whinsy på fredag och en på lördag, men bara en, och så sent på kvällen att det bara skulle bli en och inte mer...
 
Nu är det snart ett år sen kag kapade av mig håret och jag måste ju verkligen hålla med om att hår växer fort...
Kolla bilden nedan. Ett år mellan dem
Ha en bra vecka alla. Jag ska träna på eftersom alla pass drar igång i veckan...
De växer på..... 
 

Kommentera här: