2019

Ja då har vi ”klivit över ” till ett nytt år och på en gång vill man ha bort tomtar, gran, å julröda gardiner och dukar.

Nu ska våren in och jag längtar efter tulpaner och vårfärger.

Det blev en skön ledighet även om jag klämde in 2 arbetsdagar mellan jul å nyår. Nyårskvällen blev en trevlig tillställning hemma hos Forsmans, där vi åt å drack hela kvällen lång.

Det var en kväll med mycket skratt tillsammans en drös vänner och när vi kom oss i säng var klockan vid halv 3.

Nytt år nya möjligheter och jag har gått in i min nyttiga period, som inte skiljer sig så mycket från mitt vanliga sätt att leva egentligen. Ska bara dra ner på kaffe, socker och snus det är väl största skillnaden och ta bort alkoholen helt ur mitt liv.

Träningen kan jag ju knappast öka på eftersom jag redan tränar så pass mycket som jag tycker ja orkar med, men det blir väl at försöka hålla uppe det så jag inte tappar fart. Just nu är jag inne i mitt planerande för vårens pass. Har inte riktigt bestämt om jag ska köra step eller ej. Det beror på om jag får ihop nåt vettigt.

Jag har i alla fall fått klart vilka låtar jag ska använda, och det brukar ju ta längst tid…

Lite bilder från Nyår. Som vanligt va jag inte alls med på noterna när det gäller att fota, men tyr det var andra som gjorde det

Snodde bilder från Gabriella och Annette

Brudarna:Fr vä: Katarina, Carola, Carola, Jag, Annette, Ingela och Gabriella
Grabbsen: Fr vä: Per, Fredrik, Jimmy, Tomas, Nicklas, Robert och Lars 
Alla rymdes vi kring bordet och vi hade hälpts åt med mat/drinkar och annat
Ja å Jimmy hade som uppdrag att göra 2 drinkar. Den ena vi gjorde var alkoholfri, men det avslöjade vi inte förrän efter ett tag ...
 Så var det gjort och nu är det som sagt nytt år med nya möjligheter 
 GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA !

 

Kommentera här: