SNÖÖÖÖ

Har inte så mycket att säga efter helgen som var...
Det var hemmapyssel, snö och Mello som var höjdpunkterna. Vi hade Pepsi i helgen så trots vädret fick vi oss ut på  lite promenader , vilket var tur.
Vilma hjälpte William att flytta hemifrån, så numera bor han i egen lägenhet i Ostvik. 
Massor av god mat blev det dock. Jimmy var ju borta hela förra veckan , så det var som skönt att han tog kommandot över köket i helgen. Han gillar ju att laga mat, å det gör inte jag, så det blev en bra deal.
 
Känns som vi är inne i en lugn peropd just nu. Hela förra året var som heltiskt, så det är ganska skönt att bara hänga hemma nu. Vi ska ta tag i oss själva och försöka bjuda hem lite folk framöver. Känns som det är vår tur...
Jag har endel demoner att tampas med för tillfället men jag tänkte inte låta dom ta fast mig denna gång, så jag försöker bearbeta dem på mitt eget sätt utan att för den skull ignorera dem. För då slutar jag under den våra filten och den har jag packat undan för gott hoppas jag.
Jimmys bild. Pepsi älskar snön och det gör ju att det är kul att gå ut med henne trots att det är -15, snöstorm och isvindar...
 
 
 
 

Kommentera här: