Familj å firande

Ja jag fyllde ju hela 51 förra veckan.... långsamt går man mot 60 (!)
Eftersom jag fyllde på onsdag så kom Vilma på den brillianta idén att vi skulle hitta på nåt på fredan tillsammans. Det slutade med en middag på Pinchos med alla kidsen + Dennis flickvän Ebba...
Det var snöoväder å dåligt före så Ida kom lite sent men hon kom iallafall å de värmer i mammahjärtat att ungarna fortfarande vill umgås me oss....
 
Sen tog jag å grabbarna bussen hem å brudarna stannade på stan å ägnade kvällen åt att sladda runt i Skellefteå i snön. 
På Lördag var det dags att fira Jimmys pappa Janne. Där var vi, alla barnen å Jimmys syskon med familjer. Så det blev festligheter även där. Mycket trevlig kväll med god mat,  lite lekar, Mello och en pigg 70 åring. Sen avslutade vi kvällen hemma i soffan. 
Det har snöat som tusan hela helgen och mellan varven har jag grejat med omplkantering av blommor och frö sådd... Nu börjar det klia i mina växthus fingrar och jag sätter chilli, melon, kryddor, gurka och tomater. 
Längtar till jag får börja vara ute i växthuset, men just nu är det en meter snö på växthustaket, men det har klarat sig från att rasa in i år...
 
Nu är det arbetsvecka och till helgen blir det Ostviksrevy och Convent att ägna sig åt. Ska bli trevligt.
Hela familjen på Pinchos på fredag
Janne, en pigg 70 åring
Massor av god mat å fika...
 
 
 
 

Kommentera här: