1 APRIL

1 april idag och min förstföddas födelsedag. Hon blir 21 år idag, helt galet att åren gått så fort.

Vi fick möjlighet att fira henne i helgen. Vi hade bjudit över Jimmys föräldrar på middag så det blev lite festligheter på söndagkväll.

Veckan gick himla fort. Jimmy var ju på resa och jag hade tryckt in lite extra träningspass för å ha nåt att göra på kvällarna å hux flux var det helg och alla var hemma igen.

Helgen var en lugn tillställning. Vi hade exakt inget planerat förutom middag på söndag då. Men hann ändå en massa hemmagrejer, varav att storstäda köket och torka alla luckor och skåp var ett av projekten. Vi fick oväntat besök av Ronny, Anna och Moa på söndag och det var som trevligt att dom ville stanna till för en kopp när dom liks passerade. De flesta kör bara förbi tyvärr…

Mina egna projekt går vidare. Jag har en del att jobba med och det går både bra å dåligt. Men nu är det dags att damma av sig vintern och ta i med hårdhandskarna på några saker. Har försökt skaka liv i gamla intressen som att rita och spela piano, men det är som att börja om på nytt igen. Men jag är lite sugen att få igång talangerna igen. Vi får se hur det går…

Nu börjar träningen vara på sista versen och det är bara 4 pass kvar på badhuset innan jag tar ”semester” från träningen där, ungefär samtidigt som jag får ta ut min svarta älskling å börja köra på riktigt!

Onsdagar är sångkvällar, och det är riktigt kul! Här med Pamela och Marie 
Katten med alla namnen ( Sally, Thenen, Korven, Kisse...) har kommit hem efter en vecka i Ostvik. Har verkligen saknat henne.
Såhär bra gick det att rita haha... Men det är ju nästan som att börja om från början när man inte ritat på länge 

 

Kommentera här: