Tisdag å andra kvällen på sömn projektet

 

Jag har ju mycket fler timmar på dygnet nu när jag inte ”får” gå isäng på kvällen i normal tid.

Min känsla efter första natten är ju så att jag verkligen somnade inom en kvart när jag så småningom kom mig i säng, vid 12 tiden.

Var inte heller tröttare än vanligt på jobbet idag,  men det är väl för att jag sov lika mycket som vanligt , fast djupare.

Vad jag minns vaknade jag bara en enda gång . Kan ju åxå bero på att huset var tyst när jag väl gick i säng.

Brukar vara en massa spring i köket å på toan mellan 22-00, å det hade ju slutat när jag la mig.

Ingen ljudbok och jag somnade ändå!

Vi får väl se om det fortsätter så...

Men ikväll kände jag att jag nästan längtade efter den här stunden för mig själv.

Att få se lite serier å skriva lite. Det är ganska mysigt...så nu blir det ett par avsnitt "Breaking Bad" å sen isäng om sisådär en timme.... Trött är jag just nu iallafall... känns som jag skulle kunna somna exakt nu. Men jag har varit så duktig å inte tagit en enda tupplur på 2 dagar. Lämnat snusdosan på jobbet å inte druckit kaffe efter lunch...Så nog kan jag när jag måste...

 

 
Ett år gammal bild.... rött å nött kan man säga om det håret... Dock matchar det mina grönblaskiga ögon....
Idag gick Vilma tillbaks till blondin igen, men för henne gick det lättare... Å andra sidan hade hon inte färgat sitt hår mörkt i 20 år....

 

Kommentera här: