Mera sommar

Flödet på Instagram är fullt av hörliga sommarbilder på soliga stränder , ljusa nätter , bad , barn och solnedgångar. 
 
Å jag vill ju inte vara sämre .
Det finns inget annat man orkar göra än att hänga på stranden denna fantastiska sommar.
 
Dagarna är ganska lika varandra, själv stiger ja upp halv 9 varje morgon och tar en halvtimmes promenad , och om andan faller på blir de några lyft i mitt "tvättstugegym"
Sen äter jag frukost och efter de, den skönaste stunden på hela dagen; hammocken med ljudbok tills resten av familjen vaknar ...
 
De är ju detta man ska leva på resten av året , så det är bara att ladda batterierna på alla sätt man kan ..
 
(null)
 
Ungar på driv på sjön . Klockan halv 9 en kväll... varmt i luften å varmt i vattnet 
 
(null)
 
Båten får jobba mycket i sommar, så även kaptenen 😝
 
(null)
 
Å ringen som dras efter båten får åxå arbeta
 
(null)
 
Melonerna växer åxå . Kul! Men det är ett himla vattnande i växthuset
 
(null)
 
Min favorit plats . Morgon och sen eftermiddag / kväll kan man ligga här i skuggan och slöa ... mitt på dagen blir det för varmt 

Kommentera här: