Ditt verkliga jag är din bäste vän - Nisargadatta Maharaj

 
Söndag och ljuset har kommit på allvar.... 
Då menar jag ljuset ute. 
 
Det känns att det är "på andra sidan" nyåret och att det blir ljusare för varje dag som går... Det är underbart.
 
Helgen har varit supeskön. Inga speciella planer och det mesta för festen nästa helg är förberett, så nu kan vi bara glida in i vecka 4 och avsluta den på bästa särr med fest på Lödag.
 
Två av mina kollegor sa upp sig i veckan, så det kommer väl å bli mer å göra famöver, men det gör inte mig nånting. Jag ta gärna på mig fler arbetsuppgifter, även om det blir himla spretigt när man ska vara överallt...men man lär sig på det åxå....
 
Jag var ju till Rödå i onsdags å höll i ett step pass och det gjorde att jag fick tillbaks suget lite, så nu har jag börjat tänka på ett nytt pass och även bestämt att jag kör igång den 5 Februari här i Burträsk. Men det får bli bara step i vår.....Gympan får vänta till hösten.
 
Garderoben är nästan klar nu åxå. Bara lite småfix med belysing och lite annat kvar, men det blev riktigt bra .
 
Vilma är med Ida i helgen och hon var ut på sin krog premiär i Fredags så jag hoppas hon haft en bra helg.
 
Jamen då kör vi väl då.... IN i vecka 4 med buller å bång
 
 
Vi letade fram Schack spelet å drog ett parti på Fredagkväll.... Vuxenpoäng... Jag förlorade såklart...
 
 
Garderoben är så gott som klar... Har faktiskt gjort ganska mycket själv å det känns kul!
 
 

Kommentera här: