Semestertider

Ja jag har ju inte semester än, men några av mina kollegor har och det gör ju att vi andra har sjukt mycket att göra just nu.
 
Som tur är kan jag ta med mig jobbet hem, så min rutin denna vecka är att logga ut 4 å sen jobba en stund efter middan istället. Det är en enorm frihet att kunna göra så. 
Jag samåker ju, så att jobba över går inte. Men detta funkar väldans bra för mig.
 
Jag har hand om Norge nu när min kollega Christer är på semester och det är mycket spännade saker som händer med dom transporterna. En himla massa dokument ska skickas hit å dit via tullen men det är kul att ha mycket att göra . Dagarna går fort.
 
Ida är hemma nu åxå och jobbar på Martinsons och det är mysigt.
Oliver kom hit med henne i Söndags och han stannade några dagar. Det var åxå trevligt.
 
Eftersom jag inte är den hemliga typen nånstans så kan jag ju meddela att jag skall köra upp om två veckor och i går tog jag en lektioon på Lunchen.
Vi var på manöverbanan,  och all tid jag lagt ner har verkligen gett resultat.
Hade det varit en uppkörning hade jag klarat mig!!
Nu VET jag att det bara kommer sitta i nerverna om jag misslyckas.
Jag KAN dedär nu.
 
Min lärare sa " Jamen de var faktiskt riktigt bra, en klar förbättring" och det är ungefär det bästa betyg man kan få av honom har jag lärt mig, så jag är nöjd.
Har bokat in en dubbellektion nästa Torsdag åxå för att få kolla av allt. Känns det bra så är det uppkörningen häräst.
Går det åt skogen så får jag göra ett nytt försök efter semestern. Jag knep nämligen den sista innan uppehållet...
 
Jag kämpar vidare med jobb, jobb och MC körning....
 
Idag när jag kom hem från jobbet stod det en splittans ny hoj på gården...
Jimmy hade varit och uppdaterat sin BMW till en helt ny..... den kädes lättare än den BMWK1300 som han hade, så den kan jag nog åxå köra....
 
Nu är det bara en dag till på denna vecka....sen två kvar för mig innan semestern....Känns helt okej
 
 
 
 
 
Just nu känner jag mig såhär på jobbet. Men jag kan varva ner när jag kommer hem och jobba lite och ta nya tag dagen efter. Jag vet ju att det är såhär den här tiden på året och jag måste erkänna att jag tycker det är riktigt kul!
 
 
 

Kommentera här: