Torsdag

 
Tännk att det snart gått tre veckor på nya jobbet...och jag har redan hunnit vara in och tassa på mycket av det som hanteras på kontoret. Det är kul och jag lär mig massor varje dag och får hela tiden nya kontakter. 
Pendlingen funkar finfint och vi kör nog mindre nu än tidigare.
 
Just nu ligger jag i sängen efter Torsdagens standard uppdag att städa inför helgen.
Jag har fått en låsning i ryggen efter alla träningspass i veckan och har bokat tid hos en kiropraktor på Fredag och en massör på Lördagåås jag hoppas det skall ge sig. Nu har jag beordrat mig själv vila fram till Måndag. Jag har tränat ganska hårt alla dagar denna vecka så det är dags att låta kroppen vila .
 
Vi har fått våra första köksritningar från Electrolux home, och det blev jättefint. I helgen skall vi träffa två till, sen skall vi bestmma oss...
 
Nu ser jag fram emot helgen med mycket vila och lite annat trevligt.
 
Ha en bra helg alla!
 
 
 
2 förslag.... vi har pillat lite i dom så vi får se vad vi kommer fram till..
 
 
 

Kommentera här: