Måndag i soffan

 
Jomen det blev ju en intensiv helg , på ett sätt men inte på ett annat...
 
Jag blev jätteförlkyld under Fredag så på kvällen gick jag isäng ganska tidigt. Jimmy skulle åxå upp tidigt eftersom han skulle spela Nymek cup tillsammans med ett gäng veteraner.
Dennis spelade åxå och det vr kul att se dom spela mot varandra.
Att sen Jimmys lag gick å vann hela cupen var ju som kul.
 
 
Jag hade tänkt plantera om blommor på Lördag och kanske gå en sväng på Marknaden  men jag var så slut att jag gjorde inte ett skit mer än kolla på cupen. Gick åxå isäng efter Mello sådet blev inget Wärldshus som vi hade tänkt heller....
 
På Söndag var vi på IKEA och planerade kök, och Fredagkväll hade vi besök av Härjedalskök, så nu har vi tre olika ufnderingar att gå vidare med.
 
Sen var vi till Rödå och Anna fixae snygga vårnaglar åt mig . Sen åt vi middag och efter det kade vi ett kort möte med "planeringsgruppen" som funderar på ännu nånting kul att bjussa Rödåborna på. Vad det blir är en hemlis än så länge men ideer finns....
 
Idag var jag piggare och jobbade på som vanigt och sen mitt step pass efter det. 
Vi får se hur mycket träning det blir resten av veckan.
 
Ha en bra vecka alla
 
Lite bilder från Nymek cup 
 
 
 
Målis in action
 
 
 
Bra jobbat Mjövallens veteraner

Kommentera här: