Tinnitus 25 April

 
Dessa tankar an skall tänka... Jag tror nog att jag har väldigt mycket positiva tankar i skallen. Det känns då så iallafall när jag verkligen skall tänka på vad jag tänker ( flummigt , jag vet)
 
Jag har fått ett ganska bra "förhållande" till mitt sus i örnen. Jag tycker inte det blivit bättre, samtidigt som jag faktiskt läst mig hur jag skall kunna fousera på suset så det blir mindre, det fuar ju inte varje gång men det blir lättare å lttare. Suset stör mig ju som mest när det är tyst och då är det åxå lättare att "tänka bort det".
 
På det hela tycker jag att mitt och mr T s förhållande är mycket bättre nu innan jag startade. Jag är lite slarvig att använda de verktyg jag hittills lärt mig använda, men jag vet ju vad jag skall göra .
 
Jag fortsätter ett tag till.....
 
 
Den grönmarkerade är väl den tanke  som stör mig mest forfarande..... 
 
 
 

Kommentera här: