Tinnitus 23 April

 
Ja det har som stannat av lite känner jag, men nu skall jag ta tag i nästa steg.
Nu blir det att attackera mina tankar, framför allt dom negativa.
 
I veckan så har jag fortsatt försökt slappna av på svåra ställen och mer och mer så kommer jag in i det.
Det är fortfarade att komma ihåg att göra det när man är som mest upptagen som är problemet.
Men då och då kommer jag på det, så jag tänkte fortsätta med det framöver.
Jag måste ju hålla detta vid liv eftersom det inte är nånting jag bara skall "gå igenom" det måste bli ett sätt att få in det i mitt liv helt enkeklt.
Annars har ju inte detta program nån funktion om jag bara gör övningarna och sen slutar.
Det måste in i min livsstil på samma sätt som träningen är.
 
Annars kommer jag nog inte att få ut nånting av det hela och Tinnitus kommer besvära mig lika mycket som tidigare. 
 
Nästa steg heter Tankars betydelse och handlar om att försöka kartlägga hur jag tänker framför allt kring tinnitus såklart.
Det är mycket tankar man täker på en dag och dom påverkar såklart hur man mår.
 
Nu skall jag föräka fundera över vad jag funderar över så att säga. 
Det blir att fundera på vad man tänker på vid olika tillfällen. Lite svårt att fårklara om jag inte skall kopiera in text från boken så jag tog lite bilder så kanske det är lättare att förstå vad jag skall göra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: