Söndag

 
Då blev det Söndag igen och idag blev det inte så mycket gjort.
Vi var båda ganska trötta efter gårdagkvällen som var jättetrevlig!
 
Vi var hela gänget samlat hos Andreas och Veronica och i åt gott, snackade en massa och sen lyckades jag vinna en tävling! Det händer ju inte allt för ofta. Man skulle gissa innehållet i 8 burkar genom att lukta och jag hade både flest rätt och var snabbast. 
 
 
Idag blev som sagt inte mycket gjort, lite tvätt och så en sväng till Jimmys föräldrar då jag skulle hjälpa Kerstin med att sliga håret mm. Sen blev det  hämt pizza och sen soffan resten av kvällen. 
 
Sista veckan i Oktober är nu på G och nästa helg har vi inga planer alls vilket känns skönt. Jag behöver myket tid för återhämtning just nu känner jag...
 
 
Hela gänget.
Fr hö: Veronica och Andreas ( min chef) , Torbjörn och hans Erica, Erik och Anna, som nu gått hem för att föra barn om tå veckor,  Annica (hennes man Urban var inte med denna gång). Jimmy, Johanna och hennes man Damian.
 
Mycket god mat och väldigt trevligt.
 

Kommentera här: