Seg vecka

 
Ja som synes blev det inga uppdateringar alls i veckan.
 
Jag har öppnat datorn flera gånger, men inte fått fram en rad.. jag har inte haft orken att skriva helt enkelt.
 
 
Veckan p jobbet har vart bra. Jag har kommit in i det nya nu så det flyter på riktigt bra och är faktiskt kul!
Men kvällarna är jag så trött i skallen att jag inte orkar se in i en dataskärm mer alls .
 
Inte orka täka heller. Kraften att sitta och fundera hela dagarna och lösa problem samt att lära sig nya saker gör min skalle alddeles het och ond. Jag är slut på kvällarna helt enkelt.
 
Som vanligt har jag tränat på i veckan och det är nog mitt andningshål tror jag. Jag behöver det och jag behöver åxå promenader och frisk luft för att verkligen blåsa ut allt som finns där.
 
Jag fuderar inte så mycket på saker numförtiden utan jag bara försöker överleva.
Kroppen är trött och slut och det fins likom inte nånting över i energiväg.
 
Igårkväll var det Fredag och det blev en ganska tidig kväll och jag sov i nästan 12 timmar.... Helt utan att vakna. Det brukar aldrig hända....
 
Idag har vi rensat lite på vindan, Vi skall börja på ett ganska stort projekt snart. Skrev kanske om det tidigare.
 
Vi skall bygga ett sovrum till oss på övervåningen. Flytta ner grabbarna på mellanplan och flytta upp Vilma.
Det blir en stor rockad och en hel del arbet. Men det känns skönt.
För min del blir det fantastiskt skönt att komma upp på den tysta övervåningen och slippa allt spring i kök, på toa oh till och från TV rummet. Jag hoppas jag kommer få det lite lugnare då. 
 
Nu skall vi svida om och fara å äta middag hos min chef Andreas. Det skall bli trevligt!
 
Såhär ser vindan ut idag. Jag kan riktigt se hur fint sovrummet kommer bli när vi får måla tak, sätta upp vägg och lägga in heltäckningsmatta ...för det vill jag ha i sovrummet!
 
 
 
 

Kommentera här: