Höstlov

 
Söndag igen och ungarna har gått på Höstlov, vilket innebär, för oss , att det kommer vara lite mer spring på nätterna här i veckan. Men jag hoppas dom kommer sköta sig snyggt. Vi skall ju upp som vanligt på morgnarna. 
 
Jag har inte heller denna vecka orkat skriva nånting som synes. Det finns liksm  inget att skriva om...Denna vecka exakt likadan som den förra:
 
Jobba, träna, sjunga i kör och så blev det helg igen.
En helg som skulle bli en lugn och skön soff helg bara jag å Jimmy. Men det blev lite annat istället
 
På Fredag skulle undgomarna på fest här i byn och vi hamnade hos Carola och Niklas en liten stund.
Bastu och Idol. Sen blev festen ungdomarna var på avbruten av ett Polisbesök och eftersom vi alla hade våra ungdomar på festen så for vi hem och väntade in vår undomar för att höra vad som egentligen hänt. Dom fortdsatte med sina kompisar på annat håll men alla kom hem och sov iallafall.
 
På Lördag var det fantastiskt fint väder så vi tog en promenad till byn för att hämta hem cyklarna vi lämnat där. Sen blev det familjemiddag och efter det for jag till Marie och såg "Så mycket bättre". Där var även Anna W och Erica S och det var som mysigt att sitta och snacka sådär.
 
Blev inte så sent heller och väl hemma gick vi isäng. Ungdomarna var ute och drällde även Lördagkväll men kom hem på nattkröken. 
 
Idag planerade vi lite för våran byggnation som vi skall förska komma igång med nästa helg... Promenad och lite annat pyssel och sen var helgen slut. 
 
Vi går strax vidare till nästa vecka och i slutet på den kommer Ida hem. 
 
Jag kämpar vidare med hösten men denna vecka har det gått lite bättre. Jag har ju fått lite hjälp på slutet.
 
 
Sen är ju detta jätteviktigt. Det finns inget som är så läkande som att somna nära Jimmy....

Kommentera här: