Spa mitt i veckan

 
Förra veckan var jag och Vilma på Tabata pass på Tisdag kväll och efter det simmade vi några längder i bassängen, bubblade i poolen och bastade. Tänk vilket lyx att kunna göra det bara sådär en vanligt Tisdag.
 
Ikväll hade vi också bokat in oss på Tabata passet, men Tobias var sjuk, så det blev jag som fick ta det stället. Men det gick bra och efter det gjorde vi samma som förra veckan. Simmade, bubblade och bastade. Jätteskönt att kunna skämma bort sig sådär mitt i veckan.
 
Får llte flashbacks till då jag jobbade på Hälsans Centrum i Svanstein då jag hängde mycket i bassängen och bubbelpoolen. 
 
Dagarna går och imorgon har vi genrep inför Pontares konsert på Torsdag så det blir mycket sjungande resten av veckan.
 
 
Idag är det Wienerbrödets dag. Denna bild tog jag för exakt tre år sen.... Då bodde jag i Vindeln. Ett helt annat liv....
 
 
 

Kommentera här: