Helg och semester

 
Då var det Fredagkväll. Jag har skjutsat Vilma till Skellefteå för att hon skall till pappa och Ida är på Brännbollsyran.
 
Jimmys föräldrar var förbi en sväng och nu sitter vi mest i soffan och väntar på att få gå isäng. Man är som trött i kroppen och så längtar jag efter att få komma iväg till Barcelona.
 
Jag har läst på så mycket i veckan att jag tycker mg känna staden så mycket man kan innan man varit där. Å ändå så kommer jag nog att vara förvirrad och inte hitta nånstansnär vi väl är där. Åja, gammal orienterare som man är skall man väl kunna läsa en karta kanslke. För såna har jag. BÅde nedladdade och köpta. jag vill att undgommarna skall få en s bra vecka som möjligt i denna stad som jag redan faschineras av innan jag ens kommit dit. 
 
Kul skall det bli, och bara vi kan slippa att bli utsatta för ficktjuvar eller gå vilse, eller tappa bort nån så tror jag det kan bli en bra vecka och just nu längtar jag massor till att få komma iväg TROTS flygresan...
 
Ha en bra helg alla så återkommer jag under Söndag innan vi åker
 
 
 
 
 
 
Snart så......

Kommentera här: