Fredag

 

Ja då var det dags för helg igen….

 

Ikväll skall vi fara och äta middag hos ett par vi inte umgåtts med tidigare. Känns kul. Erika har jag känt ett tag och vi har umgåtts en del, men hennes Lars är relativt ny bekantskap för mig.  Han jobbar här på Martinsons så lite har vi pratat. Men det skall bli trevligt att få lära känna honom mer.

Dom har inte varit ett par så länge och jag minns ju själv hur det var när man skulle börja umgås med nya och gamla bekantskaper som ett nytt par. Lite spännande.

 

Igår var jag på en sån där kväll som gav mig massor med energi .

Även om jag var trött i kroppen efter veckans alla träningspass så blev det ett tokjobbigt Step och ett Core på det på 360 i Skellefteå.  Känns i kroppen idag….

Linda var med och efter passen och en lång bastu blev det middag på Bishops arms . Gott och trevligt. Vi har alltid massor att prata om och hon har en förmåga att ge mig massor av energi när vi umgås.

Dessutom är hon en duktig instruktör och på hennes spinning  pass ger jag alltid lite extra.

 

Vilma var på trafikskolan på sin introduktions utbildning så nu är hon snart bakom ratten när vi skall åka nånstans…

 

I morse när jag vakade kände jag mig mer peppad att ta itu med alla saker jag måste ta tag i. Jag har redan en plan i huvet och har bestämt mig för att det skall få ta lite tid denna gång. Allt kan inte förändras över en natt även om jag vill det…

 

Med små bokstäver säger jag försiktigt det känns lite bättre idag

 

Och med STORA bokstäver säger jag: Ha en trevlig helg alla, det skall jag ha 

 

 
Vi åt kycklingpasta och drack alkoholfritt . Mycket gott 

Kommentera här: