Weekend... i Umeå

 
Ja, så blev det. 
 
Jag hade bokat en weekend på hotell Aveny i Umeå till mig och Jimmy och lördag var vi på IKSU spa och myste hela dagen med träning och spa. Jättehärligt. 
 
Lördag kväll hade vi en trerätters middag på hotellets restaurand Angelini inbokad och då kom Berit och Urban in och åt med oss, viket inte Jimmy visste...
 
Sen drog vi ut till Kassjö (!) på pub . Kändes lite skumt att lämna stan när man bodde där. Men det blev en mycket  trevlig kväll. Jennie och Paula kom dit åxå så det blev som bra. 
 
Helgen var ju som min födelsedags present till Jimmy som fyller 38 år idag och jag tror han var lika nöjd med den som jag hade hoppats på.
 
Helgen avslutade vi i Burträsk kyrka där vi, Kyrkokören och  barnkören hade Advenst konsert. 
 
Ute spöregnar det så det är väl inte direkt nåt Advents väder att tala om...men inne är det mysigt.
Julpyntet fick vi fram i veckan så det känns som skönt att bara kunna hänga i soffan nu.
 
Då är det tre veckor kvar innan julveckan och det känns som det kan gå fort....
 
Lite bilder från helgen då...
 
 
Hotellrummet var inte så stort men mysigt. Lite annorlunda med handfatet utanför toan.
 
 
Fredag hade jag bokat bord på Sagami, där vi åt Sushi. Mycket gott (förrutom den lilla bläckfisken )
Sen tog vi en pubsväng på stan innan vi gjorde kväll.
 
 
Restaurang Angelini på lördag. Väldigt god trerätters och trevligt sällskap.
 
 
Båda körerna samlade i kyrkan på Advents konsert på söndag kväll.
 

Kommentarer:

1 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Vilken mysig helg! :)

Svar: Ja, man måste få unna sig en sån ibland :-)
Sunkmamman

Kommentera här: