Tre år

 
Satt nu en stund och läste min blogg och vad jag gjorde för tre år sen mer än mådde skit. Och det var ungeför nu som jag och Jimmy kom fram till att vi var mer än bara vänner som man säger....
 
 
Det var en konstig tid. 
 
 
Först vara kollegor och sen bli ett par. Hur gör man då?
 
Kommer man bara hand i hand en dag till jobbet och ignorerar alla höjda ögnbryn?
Skall man offentligt "komma ut ur garderoben" eller hur tusan går det till? 
 
Det var en jobbig vinter och inte förrän efter semestern 2013 kändes det mer normalt. Då hade folk hittat annat att prata om och vårat förhållade var gamla nyheter.
 
Men fortfarande kan jag tycka det är trixigt ibland på jobbet, ibland riktigt  jobbigt. Nu är det bättre när inte Jimmy är på kontoret så mycket, men ändå.
 
Det är för mig helt omöjligt att inte känna att han är i samma rum som jag när vi fikar eller äter bland andra på jobbet. Jag kan inte koppla bort honom helt och det blir bara jobbigt. 
 
Men nu är det tre år sen och vi har bott ihop i 1,5 och det är ingen längre som inte vet att vi är ett par...men det har tagit tid att anpassa sig till den nya situationen. Bara hur man skall vara bland folk...
 
I helgen drar vi iväg på hemligt uppdrag även om jag tror Jimmy anar vart vi skall..
 
Uppdatering kommer på söndag från soffan....
 
Ha en bra helg alla, det skall vi har för det är jag som bestämmer i helgen....HELA helgen ....
 
 
 
Ganska prick tre år sen......

Kommentera här: