Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land. Ett äventyr! - Anne Swärd

 
 
Ett förhållande går igenom många faser och jag har ju hunnit med några förhållanden och faser genom åren. 
 
Tidigare har jag inte varit så uppmärksam på det och inte heller eldat på så mycket. När den första förälskelsen lagt sig rullar det som bara på .
Man gör kuliga saker tillsammans,eller var och en, men gemensamt är att vardagen och slentrianen gärna vill ta tag i en.
 
Det gör det förvisso nu också, men jag är fast besluten att det inte skall bli tråkigt för det. Vardag är vardag och helger kan passera, men det måste eldas hela tiden.
 
Jag har mina små knep. En sak jag berättat om massor av gånger och det är  "sked liggningen ". Det är viktigt. Närhet och värme en stund varje dag med den man älskar, men det finns massor mer saker man kan göra. Små och stora. 
 
I helgen skall jag ta Jimmy på en weekend. Han vet att vi skall iväg, men han vet inte vart vi skall eller vad vi skall göra och det skall jag inte heller avslöja här än, även om jag vet att han inte läser min blogg längre.
Men jag har planerat det ett tag och det ska bli så skönt att få rå om honom.
 
Det blir på ett helt annat sätt när man far bort och just nu tror jag vi båda behövder komma  iväg. Jimmy har jobbat mycket och jag har varit trött och sliten ett tag.
Vi kan ha mysigt hemma också,men det är alltid en massa måsten och saker som skall göras. 
 
I helgen har vi inga måsten och det skall vli så himla skönt....
 
Men först skall vi ta oss igenom den här veckan. Tre dagar kvar...
 
 
Min STORA kärlek i livet.
Han är ibland en stor utmaning för mig och vi har väl som alla par vissa saker vi måste kämpa med, men jag älskar honom massor och skulle inte klara mig utanhans närhet. 
 
 

Kommentera här: