Vart du än går, gå med hela ditt hjärta. - Konfucius

 
Efter två kraschade äktenskap och ytterligare nåt sambo förhållande som sutat i krasch kanske jag inte är den som skall tala om hur man skall leva ett bra förhållande... Det jag KAN säga är hur man inte skall göra, eller vilka larmsignaler man måste ta på allvar. 
 
En sak som är viktig är dock är att elda på. Men det är väl knappast nån nyhet.
 
För mig är närhet viktig och detsamma för Jimmy, därför slutar vi alltid dagen med att ligga sked. Det spelar ingen roll om nån av oss går isäng före den andra. Att somna utan att ha legat nära nära, det har inte hänt httills en enda kväll när vi sovit i samma säng. Känslan av närheten och värmen och kärleken sprider ett sånt lugn i mig att jag bara måste få den lilla stunden. 
 
Jag sa en kväll till Jimmy att oavsett vad som händer så får vi inte hoppa över det. Eftersom jag är morgonpigg och i 9 fall av 10 stiger upp först så brukar jag smyga mig en stund bakom Jimmy även innan jag lämnar sängen. Det känns bra att även starta dagarna så.
 
Idag är det måndag och jag har kört ett step pass. Första gången utan att ha en tejpad fot och utan Pronaxen. Nu ska vi se vad som händer. Blir det värre så kommer jag ringa VC och begära en Cortison spruta...
 
 
 
 
Jag är övertygad om att det är bra för 
relatinen att ligga så. Jag skule ialla fall inte klara mig
utan den stunden.
Det är alltid lika mysigt.
 
Så rådet från Snnkmamman är att skeda mer :-)
 
 
 
Inte bara vi männsikor tycker om närheten, finns hur mycket bilder som helst på djur som "skedar"...
 
 
 
 
 

Kommentera här: